Шарнір, поздовжній вал BLUE PRINT ADG03908C
Марка
Модель
Рік випуску
Двигун
Модифікація
t=blue_print-adg03908c

Увага! Нам потрібно більше інформації, щоб перевірити застосовність запчастини до вашого автомобіля.
Країна виробництва: Великобританія
Бренд-виробник: BLUE PRINT
Артикул: ADG03908C
Краща ціна 747 грн 672 грн
✅ Оригінальна запчастина BLUE PRINT ADG03908C — вигідна пропозиція для вашого авто. Купити з доставкою по Україні в нашому інтернет-магазині — це просто та надійно.
Всі ціни на BLUE PRINT adg03908c
Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
1.000 | 1 день | 745 грн | |
1.000 | 1 день | 745 грн |
Характеристики
Вага, кг] 0,456
Необхідна кількість 1
Оригінальні номери
SSANGYONG41311-01000
Підійде для авто
- SSANGYONG
Відгуки для BLUE PRINT ADG03908C
Аналоги для BLUE PRINT ADG03908C
PROFIT 27500020
Хрестовина
Ціна: 268 грн
Терміни поставки: на складі
-10%
SOLGY 218014
Хрестовина шарнірного валу
Ціна: 319 грн 287 грн
Терміни поставки: 1 день
AUTOTECHTEILE 1004115
Хрестовина карданного валу MB (W163)VW LT (27x82)
Ціна: 374 грн
Терміни поставки: 1 день
-10%
DP DS1415
Хрестовина
Ціна: 412 грн 371 грн
Терміни поставки: 1 день
-10%
ROTWEISS RWS1081
Хрестовина
Ціна: 421 грн 379 грн
Терміни поставки: 1 день
GKN U100
Хрестовина карданного валу (27ммx82мм) FORD RANGER FORD USA EXPLORER HYUNDAI H-1 CARGO, H-1 TRAVEL JEEP CHEROKEE, GRAND CHEROKEE II LAND ROVER 110127, 88109 MK III 2.0-4.7 07.70-
Ціна: 556 грн
Терміни поставки: на складі
-10%
FBC 27817
Хрестовина шарнірного валу
Ціна: 888 грн 799 грн
Терміни поставки: 1 день
SSANGYONG 4131101000
Хрестовина
Ціна: 2905 грн
Терміни поставки: 1 день
Про виробника

Blue Print — авторитетний виробник автозапчастин з Німеччини, що входить до відомої групи bilstein group. Заснована в 1994 році компанія спеціалізується на деталях для автомобілів легкого та комерційного транспорту.
Асортиментна компанія налічує понад 24 000 найменувань — від базових сервісних продуктів до високоспеціалізованих компонентів. Кожного місяця Blue Print збагачує лінійку на 100 нових деталей, дотримуючись принципу "Швидше до свого ринку".