Повітряний фільтр BLUE PRINT ADH22279
Марка
Модель
Рік випуску
Двигун
Модифікація
t=blue_print-adh22279

Увага! Нам потрібно більше інформації, щоб перевірити застосовність запчастини до вашого автомобіля.
Країна виробництва: Великобританія
Бренд-виробник: BLUE PRINT
Артикул: ADH22279
Краща ціна 549 грн 494 грн
✅ Оригінальна запчастина BLUE PRINT ADH22279 — вигідна пропозиція для вашого авто. Купити з доставкою по Україні в нашому інтернет-магазині — це просто та надійно.
Всі ціни на BLUE PRINT adh22279
Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
> 20 | 1 день | ||
1 | на складі | 636 грн |
Характеристики
Вага, кг] 0,430
Виконання фільтра Фільтр-патрон
Довжина [мм] 235,5
Необхідна кількість 1
Товщина [мм] 56
Ширина (мм) 232,5
Оригінальні номери
HONDA17220-RFW-G01
Підійде для авто
- HONDA
Відгуки для BLUE PRINT ADH22279
Аналоги для BLUE PRINT ADH22279
JC PREMIUM B24081PR
Фільтр повітряний (фільтруючий елемент) HONDA CR-V III, CR-V IV 2.2D 01.07-
Ціна: 302 грн
Терміни поставки: на складі
JAPANPARTS FA456S
JAPANPARTS HONDA фільтр повітряний CR-V III,IV 2.2 i-DTEC 07-
Ціна: 334 грн
Терміни поставки: 1 день
WIX FILTERS WA9678
Фільтр повітряний
Ціна: 587 грн
Терміни поставки: 1 день
SOFIMA S3B05A
S 3B05 A SOFIMA Фільтр повітря
Ціна: 636 грн
Терміни поставки: 1 день
-10%
BOSCH F026400494
ПОВІТРЯНИЙ ФІЛЬТР
Ціна: 676 грн 608 грн
Терміни поставки: 1 день
-10%
PURFLUX A3122
Фільтр повітряний
Ціна: 732 грн 659 грн
Терміни поставки: 1 день
-10%
KNECHT LX3349
Фільтр повітряний
Ціна: 1247 грн 1122 грн
Терміни поставки: 1 день
MAHLE LX3349
Фільтр повітряний Honda CR-V 2.2i 07-
Ціна: 1331 грн
Терміни поставки: 1 день
Про виробника

Blue Print — авторитетний виробник автозапчастин з Німеччини, що входить до відомої групи bilstein group. Заснована в 1994 році компанія спеціалізується на деталях для автомобілів легкого та комерційного транспорту.
Асортиментна компанія налічує понад 24 000 найменувань — від базових сервісних продуктів до високоспеціалізованих компонентів. Кожного місяця Blue Print збагачує лінійку на 100 нових деталей, дотримуючись принципу "Швидше до свого ринку".