Паразитний / провідний ролик, полікліновий ремінь BLUE PRINT ADM596512
Марка
Модель
Рік випуску
Двигун
Модифікація
t=blue_print-adm596512

Увага! Нам потрібно більше інформації, щоб перевірити застосовність запчастини до вашого автомобіля.
Країна виробництва: Великобританія
Бренд-виробник: BLUE PRINT
Артикул: ADM596512
Краща ціна 1080 грн
✅ Оригінальна запчастина BLUE PRINT ADM596512 — вигідна пропозиція для вашого авто. Купити з доставкою по Україні в нашому інтернет-магазині — це просто та надійно.
Всі ціни на BLUE PRINT adm596512
Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
1.000 | 1 день | 1080 грн | |
1 | 1 день | 1107 грн |
Характеристики
Вага, кг] 0,73
Внутрішній діаметр 17
Зовнішній діаметр [мм] 71
Матеріал метал
Необхідна кількість 1
Ширина (мм) 35
Оригінальні номери
MAZDARF5D-15-940
MAZDARF5D-15-940A
Підійде для авто
- MAZDA
Відгуки для BLUE PRINT ADM596512
Аналоги для BLUE PRINT ADM596512
HERTH+BUSS JAKOPARTS J1143065
Роликовий модуль натягувача ременя
Ціна: 778 грн
Терміни поставки: 1 день
JAPKO 129313
Ролик генератора Mazda 56CX-7 02-13 (паразитний) (71x35)
Ціна: 794 грн
Терміни поставки: 1 день
JAPANPARTS RP313
JAPANPARTS MAZDA ролик натяжн.3,5,6,CX-7 2.02.2 02-
Ціна: 798 грн
Терміни поставки: 1 день
-10%
GATES T36417
Ролик поліклинового ременя
Ціна: 855 грн 770 грн
Терміни поставки: 1 день
AUTLOG RT1732
Натяжний ролик
Ціна: 1101 грн
Терміни поставки: 1 день
SKF VKM64005
Ролик поліклинового ременя MAZDA 3, 5, 6, CX-7 2.0D2.2D 06.02-09.14
Ціна: 1296 грн
Терміни поставки: на складі
RUVILLE 541124
RUVILLE MAZDA ролик натяжн.3,5,6,CX-7 2.02.2 02-
Ціна: 1462 грн
Терміни поставки: 1 день
Про виробника

Blue Print — авторитетний виробник автозапчастин з Німеччини, що входить до відомої групи bilstein group. Заснована в 1994 році компанія спеціалізується на деталях для автомобілів легкого та комерційного транспорту.
Асортиментна компанія налічує понад 24 000 найменувань — від базових сервісних продуктів до високоспеціалізованих компонентів. Кожного місяця Blue Print збагачує лінійку на 100 нових деталей, дотримуючись принципу "Швидше до свого ринку".