Повітряний фільтр BLUE PRINT ADT32251
Марка
Модель
Рік випуску
Двигун
Модифікація
t=blue_print-adt32251
-10%
Увага! Нам потрібно більше інформації, щоб перевірити застосовність запчастини до вашого автомобіля.
Країна виробництва: Великобританія
Бренд-виробник: BLUE PRINT
Артикул: ADT32251
Краща ціна 731 грн 658 грн
✅ Оригінальна запчастина BLUE PRINT ADT32251 — вигідна пропозиція для вашого авто. Купити з доставкою по Україні в нашому інтернет-магазині — це просто та надійно.
Всі ціни на BLUE PRINT adt32251
| Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
| 1.000 | 1 день | 726 грн | |
| 1.000 | 1 день | 726 грн |
Характеристики
Вага, кг] 1,3
Виконання фільтра Фільтр-патрон
Зовнішній діаметр [мм] 220
Необхідна кількість 1
Товщина [мм] 145
Оригінальні номери
TOYOTA17801-30030
TOYOTA17801-67030
TOYOTA17801-67060
Підійде для авто
- TOYOTA
Відгуки для BLUE PRINT ADT32251
Аналоги для BLUE PRINT ADT32251
PROFIT 15124357
Фільтр повітряний
Ціна: 396 грн
Терміни поставки: 1 день
KAVO PARTS TA1663
KAVO PARTS TOYOTA фільтр повітряний Land Cruiser 3,0-4,5 93-
Ціна: 422 грн
Терміни поставки: 1 день
PURFLUX A1143
PURFLUX фільтр повітряний CITROEN Berlingo 1,4i, C2C3 1,1-1,6i 02- (335*102*71)
Ціна: 678 грн
Терміни поставки: 1 день
-10%
PURFLUX A329
Фільтр повітряний
Ціна: 954 грн 859 грн
Терміни поставки: 1 день
BOSCH 1987429157
Фільтр повітряний (фільтруючий елемент) TOYOTA 4 RUNNER III, DYNA, DYNA 150, HILUX VI, LAND CRUISER, LAND CRUISER 100, LAND CRUISER 90 2.8D3.0D4.2D 08.88-
Ціна: 985 грн
Терміни поставки: 3 дня
TOYOTA 1780167060
Повітряний фільтр Toyota Land Criuser 98-
Ціна: 2858 грн
Терміни поставки: 1 день
Про виробника

Blue Print — авторитетний виробник автозапчастин з Німеччини, що входить до відомої групи bilstein group. Заснована в 1994 році компанія спеціалізується на деталях для автомобілів легкого та комерційного транспорту.
Асортиментна компанія налічує понад 24 000 найменувань — від базових сервісних продуктів до високоспеціалізованих компонентів. Кожного місяця Blue Print збагачує лінійку на 100 нових деталей, дотримуючись принципу "Швидше до свого ринку".





