Повітряний фільтр BLUE PRINT ADK82231
Марка
Модель
Рік випуску
Двигун
Модифікація
t=blue_print-adk82231

Увага! Нам потрібно більше інформації, щоб перевірити застосовність запчастини до вашого автомобіля.
Країна виробництва: Великобританія
Бренд-виробник: BLUE PRINT
Артикул: ADK82231
Краща ціна 223 грн 201 грн
✅ Оригінальна запчастина BLUE PRINT ADK82231 — вигідна пропозиція для вашого авто. Купити з доставкою по Україні в нашому інтернет-магазині — це просто та надійно.
Всі ціни на BLUE PRINT adk82231
Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
1 | 1 день | ||
1 | 1 день | 241 грн |
Характеристики
Вага, кг] 0,180
Виконання фільтра Фільтр-патрон
Довжина [мм] 251
Необхідна кількість 1
Товщина [мм] 37
Ширина (мм) 150
Оригінальні номери
SUZUKI13780-86G00
Підійде для авто
- SUBARU
- SUZUKI
Відгуки для BLUE PRINT ADK82231
Аналоги для BLUE PRINT ADK82231
-10%
WIX FILTERS WA6707
ФІЛЬТР ПОВІТРЯ
Ціна: 195 грн 176 грн
Терміни поставки: 1 день
WIX FILTERS WA9550
Фільтр повітряний (фільтруючий елемент) SUBARU JUSTY III SUZUKI IGNIS I, IGNIS II, WAGON R+ 1.31.5 10.00-
Ціна: 236 грн
Терміни поставки: на складі
-10%
FEBI BILSTEIN 32139
Фільтр повітряний
Ціна: 241 грн 217 грн
Терміни поставки: 1 день
-10%
KAVO PARTS SA9084
Фільтр повітряний
Ціна: 252 грн 227 грн
Терміни поставки: 1 день
-10%
PURFLUX A1109
Фільтр повітряний
Ціна: 287 грн 258 грн
Терміни поставки: 1 день
-10%
BOSCH 1457433153
ПОВІТРЯНИЙ ФІЛЬТР
Ціна: 289 грн 260 грн
Терміни поставки: 1 день
KNECHT LX1148
Фільтр повітряний (фільтруючий елемент) SUBARU JUSTY III SUZUKI IGNIS I, IGNIS II, WAGON R+ 1.31.5 09.03-
Ціна: 330 грн
Терміни поставки: на складі
Про виробника

Blue Print — авторитетний виробник автозапчастин з Німеччини, що входить до відомої групи bilstein group. Заснована в 1994 році компанія спеціалізується на деталях для автомобілів легкого та комерційного транспорту.
Асортиментна компанія налічує понад 24 000 найменувань — від базових сервісних продуктів до високоспеціалізованих компонентів. Кожного місяця Blue Print збагачує лінійку на 100 нових деталей, дотримуючись принципу "Швидше до свого ринку".