Повітряний фільтр BLUE PRINT ADN12254
Марка
Модель
Рік випуску
Двигун
Модифікація
t=blue_print-adn12254

Увага! Нам потрібно більше інформації, щоб перевірити застосовність запчастини до вашого автомобіля.
Країна виробництва: Великобританія
Бренд-виробник: BLUE PRINT
Артикул: ADN12254
Краща ціна 703
✅ Оригінальна запчастина BLUE PRINT ADN12254 — вигідна пропозиція для вашого авто. Купити з доставкою по Україні в нашому інтернет-магазині — це просто та надійно.
Всі ціни на BLUE PRINT adn12254
Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
2.000 | 1 день | 703 | |
1 | 1 день | 707 |
Характеристики
Вага, кг] 0,720
Виконання фільтра Фільтр-патрон
Зовнішній діаметр [мм] 133
Необхідна кількість 1
Товщина [мм] 185
Оригінальні номери
NISSAN16546-MA70C
NISSAN16546MA70A
Підійде для авто
- NISSAN
Відгуки для BLUE PRINT ADN12254
Аналоги для BLUE PRINT ADN12254
KAMOKA F253301
Фiльтр повiтряний
Ціна: 317 грн
Терміни поставки: 1 день
JAPANPARTS FA136S
JAPANPARTS NISSAN фільтр повітря Cabstar 06-
Ціна: 370 грн
Терміни поставки: 1 день
ASHIKA 2001136
Фільтр повітряний
Ціна: 395 грн
Терміни поставки: на складі
PURRO PURPA8030
Фільтр повітряний (фільтруючий елемент) NISSAN CABSTAR, NT400 CABSTAR, ATLEON, NT500 RVI D, MAXITY 2.02.5D3.0D 07.92-
Ціна: 486 грн
Терміни поставки: на складі
WIX FILTERS 93325E
Фільтр повітряний (фільтруючий елемент) NISSAN CABSTAR, NT400 CABSTAR, ATLEON, NT500 RVI D, MAXITY 2.5D3.0D 08.06-
Ціна: 557 грн
Терміни поставки: на складі
PURFLUX A1271
Фiльтр повiтряний
Ціна: 739 грн
Терміни поставки: 1 день
BOSCH F026400183
BOSCH фільтр повітря NISSAN Cabstar 06-
Ціна: 856 грн
Терміни поставки: 1 день
Про виробника

Blue Print — авторитетний виробник автозапчастин з Німеччини, що входить до відомої групи bilstein group. Заснована в 1994 році компанія спеціалізується на деталях для автомобілів легкого та комерційного транспорту.
Асортиментна компанія налічує понад 24 000 найменувань — від базових сервісних продуктів до високоспеціалізованих компонентів. Кожного місяця Blue Print збагачує лінійку на 100 нових деталей, дотримуючись принципу "Швидше до свого ринку".