Комплект гальмівних колодок, дискове гальмо BLUE PRINT ADN142135
Марка
Модель
Рік випуску
Двигун
Модифікація
t=blue_print-adn142135
Увага! Нам потрібно більше інформації, щоб перевірити застосовність запчастини до вашого автомобіля.
Країна виробництва: Великобританія
Бренд-виробник: BLUE PRINT
Артикул: ADN142135
Краща ціна 1046 грн
✅ Оригінальна запчастина BLUE PRINT ADN142135 — вигідна пропозиція для вашого авто. Купити з доставкою по Україні в нашому інтернет-магазині — це просто та надійно.
Всі ціни на BLUE PRINT adn142135
| Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
| 1.000 | 1 день | 1046 грн | |
| 1.000 | 1 день | 1046 грн |
Характеристики
Вага, кг] 0,780
Довжина [мм] 110,6
Необхідна кількість 1
Сторона встановлення Задній міст
Товщина [мм] 16
Ширина (мм) 41,4
Оригінальні номери
NISSAN44060-EA091
NISSAN44060-EB325
NISSAND4060-EB300
Підійде для авто
- NISSAN
Відгуки для BLUE PRINT ADN142135
Аналоги для BLUE PRINT ADN142135
Ціна: 964 грн
Терміни поставки: 1 день
Ціна: 694 грн
Терміни поставки: 1 день
-10%SOLGY 209315
Комплект гальмівних колодок
Ціна: 526 грн 473 грн
Терміни поставки: 1 день
-10%ICER 181934
Комплект гальмівних колодок (дискових)
Ціна: 942 грн 848 грн
Терміни поставки: 1 день
-10%METELLI 2207440
Комплект гальмівних колодок (дискових)
Ціна: 1049 грн 944 грн
Терміни поставки: 1 день

BOSCH 0986494369
Комплект гальмівних колодок задн , NISSAN PATHFINDER III, XTERRA 2.5D3.0D4.0 01.05-
Ціна: 1286 грн
Терміни поставки: на складі
FERODO FDB1882
Комплект гальмівних колодок задн , NISSAN NAVARA NP300, PATHFINDER III, XTERRA 2.5D3.0D4.0 10.04-
Ціна: 1359 грн
Терміни поставки: на складі
Про виробника

Blue Print — авторитетний виробник автозапчастин з Німеччини, що входить до відомої групи bilstein group. Заснована в 1994 році компанія спеціалізується на деталях для автомобілів легкого та комерційного транспорту.
Асортиментна компанія налічує понад 24 000 найменувань — від базових сервісних продуктів до високоспеціалізованих компонентів. Кожного місяця Blue Print збагачує лінійку на 100 нових деталей, дотримуючись принципу "Швидше до свого ринку".









