Котушка запалювання BLUE PRINT ADT314121
Марка
Модель
Рік випуску
Двигун
Модифікація
t=blue_print-adt314121
 
 
   
  Увага! Нам потрібно більше інформації, щоб перевірити застосовність запчастини до вашого автомобіля.
    
   Країна виробництва:   Великобританія
     Бренд-виробник:  BLUE PRINT
     Артикул: ADT314121
    
	  Краща ціна 1682 грн 
     
     
   ✅ Оригінальна запчастина BLUE PRINT ADT314121 — вигідна пропозиція для вашого авто. Купити з доставкою по Україні в нашому інтернет-магазині — це просто та надійно.
Всі ціни на BLUE PRINT adt314121
	    | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити | 
| 1.000 | 1 день | 1682 грн | |
| 3.000 | 1 день | 1682 грн | 
Характеристики
	
    
   Вага, кг] 0,250
Оригінальні номери
		    LEXUS90919-02252
LEXUS90919-02258
LOTUSA120E7267S
TOYOTA90919-02252
TOYOTA90919-02258
		
		    Підійде для авто
 - TOYOTA
Відгуки для BLUE PRINT ADT314121
Аналоги для BLUE PRINT ADT314121
   
   KAMOKA 7120125
    Котушка запалювання
Ціна: 881 грн
    Терміни поставки:  1 день
 PROFIT 18109127
    Котушка запалювання
Ціна: 1145 грн
    Терміни поставки:  1 день
 ERA 880334A
    Котушка запалювання
Ціна: 1452 грн
    Терміни поставки:  1 день
 MAGNETI MARELLI 060717151012
    MAGNETI MARELLI TOYOTA котушка запалювання Auris, Avensis, Corolla, Prius, Rav 4 III 1.62.0 07
Ціна: 1492 грн
    Терміни поставки:  1 день
 CHAMPION BAEA184E
    CHAMPION TOYOTA котушка запалювання Auris,Avensis,Corolla,Prius,Rav 4 III 1.62.0 07-
Ціна: 1595 грн
    Терміни поставки:  1 день
 -10%
    BERU ZSE184
    Котушка запалювання
Ціна: 2602 грн 2342 грн
    Терміни поставки:  1 день
 Про виробника
     
Blue Print — авторитетний виробник автозапчастин з Німеччини, що входить до відомої групи bilstein group. Заснована в 1994 році компанія  спеціалізується  на деталях для автомобілів легкого та комерційного транспорту.
Асортиментна компанія налічує понад 24 000 найменувань — від базових сервісних продуктів до високоспеціалізованих компонентів. Кожного місяця Blue Print збагачує лінійку на 100 нових деталей, дотримуючись принципу "Швидше до свого ринку".
   



